Warunki dostawy
Wskazówki dotyczące dostawy:
Obecnie realizujemy dostawy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Niestety, obecnie nie oferujemy dostaw międzynarodowych.
Problemy z dostawą
- Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty na czas, ale należy pamiętać, że czas dostawy jest przybliżony i nie jest gwarantowany.
- W przypadku znacznego opóźnienia w realizacji zamówienia lub problemów z dostawą prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@foundation.ua. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem.
Przetwarzanie zamówień i czas dostawy:
- Staramy się przetwarzać i wysyłać zamówienia tak szybko, jak to możliwe.
- Zamówienia są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 2 dni roboczych. Należy pamiętać, że czas przetwarzania może się różnić w szczytowych sezonach lub okresach promocyjnych.
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem dostawy i informacjami o śledzeniu przesyłki.
Śledzenie zamówienia:
Status zamówienia możesz śledzić za pomocą numeru przesyłki podanego w wysłanej do Ciebie wiadomości e-mail z potwierdzeniem dostawy lub logując się na swoje konto w naszej stronie internetowej.
Metody i koszty wysyłki:
- Oferujemy dostawę na kilka głównych sposobów, w zależności od kraju: Inpost
- Koszty wysyłki zostaną obliczone przy składaniu zamówienia na podstawie miejsca docelowego, wagi i wymiarów Twojego zamówienia. Należy pamiętać, że mogą obowiązywać dodatkowe opłaty celne lub podatki, za które odpowiada odbiorca.
Dokładność adresu:
Użytkownik jest odpowiedzialny za podanie dokładnych i pełnych informacji dotyczących wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub dodatkowe koszty poniesione z powodu nieprawidłowych lub niekompletnych adresów.
Zagubione lub uszkodzone przesyłki:
W przypadku zagubienia lub uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Rozpoczniemy dochodzenie i będziemy współpracować z przewoźnikiem w celu rozwiązania problemu.
Ograniczenia dotyczące dostawy:
Niektóre odległe lub zabronione obszary mogą mieć ograniczone opcje dostawy lub dodatkowe opłaty. Powiadomimy Cię, jeśli dotyczy to Twojej lokalizacji i omówimy dostępne alternatywy.